Freelance Jobs

Saturday, September 5, 2009

5 ani...

Si au trecut 5 ani.. cand? nu stiu.. si totusi parca suntem de o viata impreuna, parca de o viata ne cunoastem, parca de o viata suntem casatoriti.. si totusi sunt 5 ani.. si cati vor mai urma :D..
5 ani in care s-au petrecut multe in viata noastra.. 5 ani in care ne-am maturizat impreuna, am ras impreuna, am plans impreuna, ne-am luat inima in dinti si am traversat oceanul pentru o viata mai buna.. dar cel mai de pret lucru din acesti 5 ani e Andra - MINUNEA noastra mica.. fara ea nu mai concepem viata.. oricat de suparati si ingrijorati am fi pentru diverse chestii de adulti, cand vine Andra si ne ia in brate si ne pupa uitam de toate..
La multi ani dragul meu sot! sa fim mereu fericiti si sa ajungem sa ne serbam nunta de aur, argint si alte pietre pretioase! :D

No comments:

Post a Comment