Freelance Jobs

Tuesday, September 8, 2009

Ratusca din viata mea

De ceva timp activez pe forumul Despre copii (DC). Mai exact de cand eram graviduta cu Andra. Incetul cu incetul am creat niste prietenii frumoase acolo si am cam devenit dependenta.. si asta o stie si sotul foarte bine :D..

Ei si recent am participat si noi la concursul "Ratusca din viata mea". Chiar dragut concursul si cu multe pozici frumoase. A fost pentru prima data cand participam, si dupa cateva incercari de poze in final am trimis si eu doua, din care una cu boticul pupacios de mai jos.
In final spre marea mea surpriza (desi pt noi ea oricum e cea mai frumoasa ratusca) am castigat si noi premiul 3 cu poza asta:
Aici e Clasamentul final - dupa cum se vede si poza cu boticul e in top ten, pe locul 7...

Ce pot sa spun decat ca suntem tare mandri de Andra si o iubim enorm de mult!

No comments:

Post a Comment